zaterdag 19 maart 2016

Zaterdagnacht 2u45.

Ik lig op een dubbelbed in n hotelkamer en een jongedame van 'the states' is zich aan het douchen.

Wacht. Wat?!

Even terugspoelen.

De vlucht van brussel naar doha was vermoeiend. Ik kwam aan om 23u30 en moest me bezig houden tot 7u alvorens op het vliegtuig naar Tokyo te stappen.

Dus op de luchthaven de comfortabelste zetel gezocht die ik kon vinden. Een fijn praatje gemaakt met een gezin uit Edinburgh, Schotland. Paar uur geslapen en de laatste 9u vliegen ingezet.

Halverwege schoot me iets mis in m'n rug. Helaas doet het nog steeds veel zeer, dus mogelijks draaien de plannen nog wat de volgende dagen...

Bij aankomst in Tokyo meteen geld gaan wisselen. Daar kwam ik Ashley tegen. Ze leek nogal overstuur en was aan het wenen. Ze wist me te vertellen dat omwille van een feestdag in Japan (national day of happyness of iets dergelijks) alle hotels volzitten en er minder treinen dan gebruikelijk rijden (op dat moment nagenoeg geen meer in de juiste richting)
Haar aansluiting back to the states is helaas pas om 18u..

Ik leg haar uit dat m'n situatie dezelfde is, maar ik nog veel minder op de hoogte was van eender wat.

We besloten samen wat rond te dolen op zoek naar een slaapplaats of toch minstens iets om onze bagage te droppen.

Na zes hotels en 2u wandelen vonden we een vrije kamer met een enk1
el dubbelbed..
Wat een grappige wereld soms 😁



Zo zie je maar dat alles uiteindelijk wel in zijn plooi valt. Zo lang je maar bereid bent een open houding aan te nemen.

Follow the tide! Going against it is such a waste of energy...

See you soon y'all!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten