zondag 20 maart 2016

Na een wilde nacht met veel gekreun...


Een beetje fantasie af en toe mag wel. Ik heb me als een gentleman gedragen! 😀

Maar goed ook, bleek de volgende dag, toen Ashley tussendoor even opmerkte dat haar 'girlfriend' ongerust was.

Verder een typische toeristendag met lokale gerechten en een tourbus. Beide zoals wel vaker wanneer je er te hard naar zoekt van matige kwaliteit. Hoewel de sushi (met bijzonder pittige wasabi) er heerlijk uitzag


Toen na dat eten bleek dat mijn lichaam net zoals vorige keer moeite heeft met japans eten was de pret helaas lichtjes zoek.

Gelukkig een fantastische zon en goed gezelschap! Maar ook daar moest een einde aan komen. Ashley vertrok in de namiddag richting thuis. Ongeveer net op dat moment krijg ik echter bericht van een Japanse vriendin van m'n vorige reis, Manami. Ze was blijkbaar onderweg naar Tokyo.

Tijdens de koffie was google translate niet meer nodig. Haar engels is sterk vooruit gegaan. Ze maakte me al snel duidelijk een hotel te willen...

Dank je booking.com voor een onzettend goede deal.

Dank je Manami voor een fantastische nacht...


Op de planning morgen:
Welk voertuig zal me Japan doen verkennen?

Als afsluiter een foto van een tafereel dat we uit het niets in een winkelcentrum tegen kwamen.


Cheers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten