maandag 21 maart 2016

Awhooooohooooo !!

Een volle maan, open hemel en...
'Wolf' een oerbelgisch bier uit Aarschot in een klein lokaal supermarktje in Tokyo..

Fantastisch hoe goed ons landje het eigenlijk doet. Als we dat nu zelf ook nog eens wouden zien....





Ook deze nacht was blogger.com, my best friend (€16...)
Manami wou nog een nachtje blijven, dus van locals zoeken voor een slaapplaats was geen sprake.

Maar ik ga even wat vlug...

Na het reserveren van de moto zijn we de befaamde sakura gaan opzoeken. Wat zo veel betekent als een bepaalde boomsoort die in volle bloei staat.

Mooi. En daar is het dan ook mee gezegd. Vermoedelijk is het mooier als alle bomen in bloei staan ipv 1 op de 100...

Om de dag dan toch een beetje spannend te houden besloot ik dan maar een japanse kapper op te zoeken om voor de verandering eens in het buitenland geknipt te worden.



Vreselijk kort. Maar met wat gel komt dat wel goed.. ok, misschien even een maand verdwijnen? 😁

Verder een kalm dagje met veel trein en metro bezoekjes zonder resultaat, de dingen die we zochten waren telkens gesloten (en onoplettend miste we 4 keer onze halte. Waar zat mijn aandacht toch...).

Morgen wordt de eerste dag dat ik effectief alleen zal zijn 's avonds. Benieuwd wat mijn pad zal kruisen!

Ik wens jullie allemaal een positieve start van de week toe!

Stay tuned for more nonsense o/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten